Iklan

$value) { if (strpos($param, 'color_') === 0) { google_append_color($google_ad_url, $param); } else if (strpos($param, 'url') === 0) { $google_scheme = ($GLOBALS['google']['https'] == 'on') ? 'https://' : 'http://'; google_append_url($google_ad_url, $param, $google_scheme . $GLOBALS['google'][$param]); } else { google_append_globals($google_ad_url, $param); } } return $google_ad_url; } $google_ad_handle = @fopen(google_get_ad_url(), 'r'); if ($google_ad_handle) { while (!feof($google_ad_handle)) { echo fread($google_ad_handle, 8192); } fclose($google_ad_handle); } ?>

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Rabu, 16 Januari 2013

Perniagaan Mobile Cafe


Kepada sesiapa yang ingin berniaga atau ingin kembangkan lagi perniagaan anda tetapi tidak tahu bagaimana? mungkin idea ini boleh membantu...

Mengikut pasaran masa kini perniagaan makanan & minuman ringan adalah menjadi tumpuan pelanggan kerana mudah bagi mereka. Bahasa yang mudah "membeli sambil santai" yang penting persembahan mesti menarik.. soal mahal atau jatuh no. 2 yang penting menarik, cantik dan sedap





Perbandingan perniagaan sewa kedai ataupun kiosk dan kafe begerak.

sewa kedai/kiosk
- Ada bayaran sewa (tuan punya kedai dapat untung sewa)
- Lokasi perniagaan tetap (mesti cari lokasi tumpuan ramai)
- Iklan flayer pun kene lebih

Kenderaan Mobile Cafe
- Bayar sewa untuk kenderaan tersebut ( Ia akan jadi aset anda)
- Lokasi adalah pilihan kita sendiri kerana ia bergerak
- Iklan adalah kenderaan anda akan menyusur di jalanraya

Jika anda berminat sila hubungi talian 012-5433 499 (ZAM) 013-7309496 (SAM)
atau layari facebook kami

45 comments:

  1. hai, sy nk tanye harga lori ni brapa rm? sy nak buat bisnes ais blanded...so adakah lori ini menpunyai ciri2 yg sy kehendaki?

    BalasPadam
  2. salam, sy nak jual ais blanded so adakah lori kat ats tu memenuhi keperluan sy? brpa harganya? TQ

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  4. sewa van berapa?

    BalasPadam
  5. salam, kalau nak sewa lori kiosk shja boleh ke? boleh tk email jn detail pd sy
    hellzique@gmail.com

    BalasPadam
  6. berapa harga lori ni..adkah ia pakej dengan sticker produk utk promote di lori

    BalasPadam
  7. assalam. saya cuba hubungi no tel n website yg tertera, tapi kecewa. sila hubungi saya...dgn segera. tq

    BalasPadam
  8. Design iklan kena buat sendiri atau pihak tuan yang buatkan
    Usahawan Prepaid

    BalasPadam
  9. Sy berminat dgn lori ni. Mcm mne sy boleh mdapatkan nye?berapa harga utk di sewa dn mcm mne cara pembayaran?sy menetap d johor bahru.tolong email kn detail nye..terima kasih..
    haziqs2493@gmail.com

    BalasPadam
  10. boleh saya tahu harga lori? tolong email di mirazamharir@gmail.com ... terima kasih

    BalasPadam
  11. boleh saya dapatkan quotation harga untuk semua pilihan lori mobile cafe yang en ada.. boleh emailkan pada husnayusof89@yahoo.com / djalamros@gmail.com terima kasih.

    BalasPadam
  12. Blh tahu harga lori.sila hntr quotation ke damitcute@gmail.com tq

    BalasPadam
  13. Blh tahu harga lori.sila hntr quotation ke damitcute@gmail.com tq

    BalasPadam
  14. Pls e mail klu rental price at ayuniabubakar@yahoo.com

    Tq

    BalasPadam
  15. Bagaimana cara untuk berurusan dan menempah lori

    BalasPadam
  16. Ini no hp saya .0178664371 email.nazresyaf@gmail.com
    Berminat menempah lori utuk perniagaan air mcm ceer time.dan beger juga ayam goreng

    BalasPadam
  17. blh hantar sebut harga lori siap iklan ke
    nijea83@gmail.com

    BalasPadam
  18. Sekarang menyewa kios dekat kafe tom yam ingin memiliki lori senang bergerak ke mana mana meniaga.

    BalasPadam
  19. mohon maklumat berkaitan lori ini.

    email kepada walidabudzar[@]yahoo.com

    BalasPadam
  20. mohon emailkan details kepada saya yana_mizuki@yahoo.com

    BalasPadam
  21. Mcm mne saya ingin mendapatkan ye...tuan bole email kn saya di gigo_free32@yahoo.com

    BalasPadam
  22. sila email kan detail food truck ini..saya berminat
    shamsul.shahidan80@gmail.com

    BalasPadam
  23. Boleh emailkan sy detail food truck x? Saya berminat nursyahidah1509@yahoo.com

    BalasPadam
  24. Boleh emailkan sy detail food truck x? Saya berminat nursyahidah1509@yahoo.com

    BalasPadam
  25. nak tau harga..
    email to fauzana.jaafar@gmail.com

    BalasPadam
  26. BERMINAT BOLEH PM SAYA camoi2519@gmail.com

    BalasPadam
  27. BERMINAT BOLEH PM SAYA camoi2519@gmail.com

    BalasPadam
  28. Salam. Saya berminat. Email mohdyuhaikal@gmail.com

    BalasPadam
  29. berminat...email: mohamad_alhafiz@yahoo.com.my

    BalasPadam
  30. Saya nk tny brp sewa lori ini..

    BalasPadam
  31. Blh tahu harga lori.sila hntr quotation ke keme62@yahoo.com tq

    BalasPadam
  32. saya berminat dengan lori ni.tolong email rayyanazizul@yahoo.com.my
    atau azizul 0197644314

    BalasPadam
  33. tolong email harga ke hisyam_salleh@yahoo.com

    BalasPadam
  34. assalamualaikum..saya tertarik ngan apa yg tuan tulis...leh bagi penjelasan sikit psal sewa lori tu? quatation utk beli lori? ke email saya mamu_fateh786@yahoo.com

    BalasPadam
  35. Hi, sy bermiant, boleh detail kan ke alamat amenaka91@gmail.com. terima kasih

    BalasPadam
  36. Saya berminat nak tahu harga van bergerak ni..sila email ke nana.snowhite501@gmail.com

    BalasPadam
  37. Saya berminat nak tahu harga van bergerak ni..sila email ke mjnoraini@gmail.com

    BalasPadam
  38. Saya berminat nk tahu samada utk sewa @ pajakan @ sewabeli..mobile cafe niy..pliz emailkan kt
    adam.mushriff2010@gmail.com OR whatsapp 011.1529 6926..tqsm

    BalasPadam
  39. Saya berminat tentang sewa atau sewa beli food truck ni. Boleh email saya di nhawa81@yahoo.com atau WA 0128924340. Thanks.

    BalasPadam
  40. Sy berminat lori anda..sy peniaga air tebu..pm sy 0132111882

    BalasPadam